woensdag 30 juni 2010

3D vormgeving

Ieder kreeg een ontwerper. Mijn ontwerper was Ross Lovergrove.
Daar moest je dat wat informatie over opzoeken.

We gingen naar de ontwerpen van de ontwerper kijken een kijken waar hij door geinspireerd was. We gingen zijn ontwerp wat veranderen en naar je eigen hand zetten.

Ross was heel erg geinspireerd door water, licht en reflectie.

Daar ben ik op door gegaan.

Daarna kreeg ieder een zin en een voorwerp wat hij of zij moest maken.

Mijn zin was: het is positief en negatief, het doorlaat en weerkaats. Je maakt een kamerscherm.

Je hebt 4 deuren: Functie, Betekenis, Materiaal en Constructie.

Per deur heb ik 2 proefjes gemaakt voor een kamerscherm.
Nadat je 8 proefjes hebt gemaakt zijn we het klassikaal gaan bespreken.
Daar kreeg je te horen welke je mocht maken of je mocht zelf kiezen welke je wilde maken.

Ik heb gekozen voor mijn kamerscherm van karton. Deze heb ik bedacht toen ik bezig was met mijn materiaal onderzoek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten