woensdag 30 juni 2010

3D beeldene kunst

Habitat voor een dier.

De eerste lessen zijn we natuur films gaan kijken. We zijn ook de natuur in gegaan om foto's te maken van de natuur. En hebben we schetsen gemaakt van de natuur.

Het is de bedoeling dat je een huisje maakt voor een dier. Je mag zelf bedenken voor wat voor een dier je het maakt.

Ik wilde graag een dier maken dat zelf ook zijn habitat is.

Ik ben gewoon aan de slag gegaan. Uiteindelijk ben ik verder gegaan met vijfhoeken.
Ik heb mijn proefjes van karton gemaakt. Ik wist niet zo goed van wat voor een materiaal wilde maken.
Omdat veel mensen bezig waren met karton. Het leek mij heel mooi om het van hout te maken. Zeker ook omdat het een natuurlijk materiaal  is.

Ik ben heel tevreden hoe het eindwerk is geworden. Ik ben ook heel blij dat ik het van hout heb gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten