zaterdag 26 december 2009

Les 6. 3D

In les 6 ben ik weer verder gegaan met mijn droom te verpakken. Ik ben vorige les en thuis heel enthousiast bezig geweest met mijn tweede laag, want ik alleen vergeten ben om over na te denken is hoe ik het aan elkaar vast ga maken. Ik ben maar naar de werkplaats gegaan om te kijken of ze daar wat hadden waarmee ik het aan elkaar vast kon maken. Uiteindelijk heb ik wat dikker ijzerdraad gekocht en die in stukken geknipt zodat die door de bol heen kunnen en dat ik daar mijn tweede laag aan vast kon maken. Alleen kan ik het ijzerdraad weer moeilijk vast maken aan de eerste laag. Dus toen ben ik maar verder gegaan met het maken van mijn twee laag en bedenk ik nog wel iets om het vast te maken. Misschien kan ik de uiteinden van het gehaakte ijzerdraad wel zien vast te maken aan mijn eerste laag, alleen ben ik bang dat het niet stevig genoeg is om te blijven staan. Misschien dat ik wat dikker ijzerdraad er tussen kan vlechten waardoor het wat steviger wordt en het recht op blijft staan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten