maandag 7 december 2009

Les 3. 3D

De derde les kregen we de opdracht je moet iets beschermen. Je mocht zelf weten wat dat was. Het kon zowel een herinnering zijn als een voorwerp. Je kon dus uit van alles kiezen. Dit voorwerp ga je inpakken met drie verschillende lagen. Deze lagen hoeven niet hetzelfde materiaal te bevatten. Je moest ook goed nadenken over de vorm van de verpakken, soms kon het zelfs al wat verklappen over wat erin zit.
Ik wil mijn droom beschermen. Als eerst laag wil ik met vier kleuren dikke wol draad gaan haken. En dat dan samen aan elkaar bevestigen. Het moet met verschillende bollingen zijn. De vier kleuren staan voor de mensen die mij altijd hebben gesteund voor mijn droom.
Als tweede laag wil ik ijzerdraad met twee kleuren dikke wol draad. Deze twee kleuren staan voor de twee personen die mijn basis zijn en het ijzerdraad ben ik zelf en ik ben sterker geworden. Ik denk dat ik het ijzerdraad met de wol eromheen wil haken, ik weet nog niet zo goed hoe ik dat ga doen. Wat ik wel doe is dat ik niet meer de kleuren ga mengen, maar de twee kleuren apart hou waardoor je het beter kan zien. Misschien ga ik het haken en maak ik het vast aan het ijzerdraad. Ik zit eraan te denken om het ijzerdraad ook een beetje rond te maken met daar weer rondingen in. Ik wil dit niet te druk maken, omdat mijn eerste laag al redelijk aanwezig is.
Als derde laag wil ik alleen ijzerdraad. Ik weet nog niet of ik nog stukjes dikke wol terug wil laten komen. Het ijzerdaad staat voor mij, en dat ik het nu echt alleen moet doen. Misschien dat ik iets van patronen in het ijzerdraad maak, maar het moet wel duidelijk worden omdat hij eerste twee lagen al redelijk druk zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten